Барои волидайн

Волидони азиз!

Оё шумо мехоҳед, ки фарзандатон дар мактаб бо шавқ таҳсил кунад ва мустақилона вазифаи хонагиро иҷро кунад? То ки дар бораи натиҷаи таҳсил ғам нахӯранд ва муносибат бо кӯдакон эътимоди бештар пайдо кунанд? Боварӣ дорем, ки ҳар яки шумо ба ин саволҳо ба таври мусбат посух хоҳед дод.

Ҳоло шумо аз ташвиши ноороми кӯдак ё дарсҳои аз сабаби беморӣ ба дарс нагузашта хавотир намешавед: ҳар як донишҷӯ имконият дорад, ки барои азхуд кардани мавод якчанд маротиба дарси интерактивиро тамошо кунад. Донишҷӯёни мактабҳои миёна метавонанд мавзӯъҳои омӯхташударо ҳангоми омодагӣ ба имтиҳон мустақилона такрор кунанд. Холи баланд дар натиҷаи имтиҳон ҳадафи дилхоҳи донишҷӯён ва волидони онҳост. Синфҳои муназзам дар "Мактаби электронии Тоҷикистон" ба рушди қобилиятҳои зеҳнӣ ва эҷодии кӯдакон, азхудкунии пурраи дониш дар мавзӯъҳои таълимӣ мусоидат намуда, ба шумо имкон медиҳанд, ки малакаҳои зарурии амалиро ба даст оред ва ба омодагӣ ба сертификатсияи ниҳоии давлатӣ - OGE ва USE кӯмак расонед.

"Мактаби электронии Тоҷикистон" беҳтарин кадрҳои омӯзгории кишвар, технологияҳои муосири таълим, дарсҳои ҷолиби интерактивӣ мебошад. Барномаи таълимии мактаб пурра ба стандартҳои давлатии таҳсилоти федералӣ ва барномаҳои ибтидоии намунавӣ мувофиқат мекунад ва мундариҷаи ташаккулёфтаро ба таври бехатар метавон беназир номид. Ҳама корбарони сабтиномшуда (донишҷӯён ва волидон) ба маводи иловагӣ (пораҳо аз филмҳои мустанад ва бадеӣ, намоишҳои телевизионӣ, асарҳои мусиқӣ, нусхаҳои ҳуҷҷатҳои бойгонӣ ва ғ.), Ки аз ҷониби муаллимони мактаби мо махсус барои ҳар касе, ки мехоҳад дониши худро дар самтҳои гуногун амиқтар кунад, интихоб кардаанд, дастрасӣ доранд.

Кӯдакони муосир дар як рӯз якчанд соатро дар назди компютерҳо ва дастгоҳҳои мобилӣ мегузаронанд. Биёед онҳоро ба роҳи дуруст равона кунем. Истифодаи салоҳиятноки компютерҳо дар таълим ба фаъолшавии фаъолияти зеҳнӣ мусоидат намуда, дар аксарияти донишҷӯён ҳавасмандии мусбатро барои дарсҳо ташаккул медиҳад, ба афзоиши ҳаҷми иттилооти гирифташуда ва тафаккур ба низом медарояд.

Агар дар бораи комилан гузаштан ба таълими оилавӣ ё худомӯзӣ тасмим гирифта шавад, тавсия медиҳем, ки ҳам фарзандон ва ҳам волидон дар портали "Мактаби электронии Тоҷикистон" сабти ном шаванд - ин имкон медиҳад, ки барномаи таълимии инфиродӣ сохта шуда, татбиқи он аз ҷониби фарзанди шумо танзим карда шавад.

Фаромӯш накунед, ки кӯдакон пеш аз дохил шудан ба ягон мактаб бояд аз муоинаи тиббӣ гузаранд. Ва барои оғози дарсҳо дар "Мактаби электронии Тоҷикистон" ба шумо низ лозим аст, ки ба педиатр муроҷиат кунед. Илтимос дар хотир гиред, ки миопияи баланд, эпилепсия ва эпилептиформ нишондиҳандаҳои асосии кор бо компютер ва дигар дастгоҳҳои электронӣ мебошанд.

Воқеан, барои вуруд ба "Мактаби электронии Тоҷикистон" маҳдудият вуҷуд надорад: на аз рӯи синну сол - мо ҳам ба кӯдакон ва ҳам ба калонсолон хушҳол хоҳем шуд; на дар ҷои истиқомат - мо ҳама, аз ҷумла онҳое, ки аз дигар кишварҳо даъват карда мешаванд; сари вақт не - омӯзед, вақте ки он ба шумо мувофиқ аст.

Ба шумо муваффақият мехоҳем!